Rückblick auf die Skiwoche 2019

Reisebericht von Poldi Thanei

Am  Samstag fahrn die Möwa wieda für a Wocha Skivagnüga ins schö vaschneite Montafu. Die Begrüßung isch leida a biz traurig, weil üsre liebe Christa vo ihrem langa Leiden erlöst wora isch. Wir bhaltn sie in guata Erinnerung. Ou dElvira mitihram Ma Mario isch do. Üsre deitschn Freinde + Sponsora san a wieda do + gfrein sich. Auf dütsch sie freuen sich das mir ouscho wieda do sind. Morga Sonntag is da erste Skitag und do wird gfahrn so lang des Wetta schö isch. Den am Montag oje do streikn alle Lifte oweh wega Sturm + Schneegefahr.
Des kenna ma, gea Friedl. Nid amol za Hüttn kumscht ufi he. Denn gohma halt Spaziern und Pizza essn moant da Dietmar unsa RL. Jo und wer zahlts. Oh du lieba Himml  sWetta is wieda bessa + mir kond  wieda Skifahrada ganze Dienstag. Noch dam Mittagessa mach ma no schneall a Gruppnfoto. Diesmol homa nid so lang brucht. Normal homa heit Facklwandarung, aba was isch bei da Möwe scho normal, das da Alfred ka Zeit hot und die Fackl auf Donnastog vaschobn wird.
Aba dafür gohnt die Holländar mit + üsre Karen und i sind ou dabei. Frau Holle haut natürle körig Entafeadra aba. Oh he. Wer war des. Da Dietmar hot grad an Schneeball an Rucka kriegt und haut zruck + trifft..aba wean… Herrgott zack fertig jetzt. Oh Friedl des isch die neue Facklwandarung.
Alle hond a Gaudi und liegan  sogär freiwillig in Schnee. Hüt am Fritag homas streng. Jo weils Skirenna am 10ne isch bi da Mittlstation. Alle fetzn nochanand abe. Hopp,hopp + supi fertig. Jetzt künama wieda normal Skifahra. Da ärgschte Streß kumt hüt am Obad. ( dütsch, am Abend). Jos Obadessa, den kunt Musig, den kumt ganz wichtig Friedls 60gar. Mol du. Er kriegt a wunda schöane  brennende Turta und strahlt as wiea a neu druckte Euromünz. Und Musig spielt eam no a Ständle. Nö, nö as isch no nid fürtig, den die Siegaehrung kumt ou no. As hond natürle alle wieda gwunna und a murts Gaudi ka. Jo jo und zum Abschluß feschtama no a klee, weil ma moan also am Samstag scho wieda hoam fahrn. Herrgott isch diea Wocha schneall ume. Aba schöa wars trotzdem und da Karen hots ou guat to.