Bade + Kultur(Genuss)reise Slowenien  22.9. – 29.9.19

SO  Jo ihr Möwa, das isch für hüar die letschte groß Reis noch Slowenia. Da Robert H. (Hehle R) hot eh scho am sechse am Morga alle 23ge vom Unta/Obaland  igsammlat. Wenn dia nua wüsstand was se erwartat, bereuan sis siacha nöd das se mitganga sand.  Jo döt ane fahrt ma lang, abar zwischadur macht ma a Pause in Pettnou bim Roßabergar + zmiattag bi dr Raststätte Landzeit Mondsee. Und die letschte Raststätte in Ennstal. Mittlarweile ischas eh scho siebane am Obad. Den fahrama woale üba Graz direkt noch Radin  za üsram Hotel Radenci. Grod reacht zam Obadeassa. Hond eh lang nix me ka. Ouweh. Buffett, also vahungara muasch do nöd. Sbetthupfarle neamama a dar Bar.

MO Noch dam Morgabuffett gits a Führung mit da Animatörin, damit ma weasand wo was isch + wia als funktioniert. Isch doch oafach.  2 Hotels ( Radin + Izmir) in nam rießiga Gebäude + als köart zem. Moldu. Do honse vaschiedene Therapiea,Therma + Schönheitspflege. Jo des bruchama. Den hockt ma da ganz Vormittag in da Therme + üsre  machand  fließig bi dar Wassagymnastik mit. Jo des isch Gsund. Zmiattag gohts noch Laafeld zam Lindahof. Do gits Gott sei Dank koa Buffett, abar dafür an Tellar voll Backhenna pro Person. Oh Maria. Den gohts noch Bad Radkersburg + do machama an Vadauungsspaziergang, damits Obatbuffett wieda Platz hot.

DI Ab zehne hockt ma allmol  i da Therme und des die ganz Woch. Die oana hond an Gutschein für an Schönheitstermin. (Mineralbad) Jo i ou. Die ganz Gruppa. Mit dam Buffett genau gli, nur halt 3x am Tag. Zum Glück seamar am Nomittag allmol furt. Do machama vaschiedene tolle Ausflüg wia hüt mit dam fescha Dominic (Animatör). Er wandrat mit üs zam Aussichtspunkt  Kapelle Radenci + zoagat a biz die Umgebung. Dsabine M krieagt a  Spezialrad. Do hockt se ufi + git Gas. Obacht fahr nieamand zem. Des taugt ihra wieda. Den fühart üs da Dominic id Eisdiele + da Robert H begleitet üs weilar Geburtstag ka hod + ladat üs i. Isch des nid nett. Abar um Gotts willa haut dia Eis ufi. So a großas Mul homa jo gernit. Do bruchama koa Obadbuffett mehr.

MI Also normalarwies trinkt ma des Mineralwassa, aba do liegscht ida Badwanna dina + as blödalat da ganz Körpar dur 20min. lang. Paß uf das it ischlofsch. Hargott isch das fri. Nomittag blokierama wieda deisdiele. Jo sie kennt üs eh scho.

DO Hüt Nomittag gohts noch Lendava zam Aussichtsturm Vinarium mit 240 Stufana + a Höhe vo 53,5m. Und so Sportlich wia mia sand loufma ufi + ou wieda abi. Als nöchschtas  kunt da Buschnschank dra. Hond eh lang nix me ka. Bei Gott schout dia kalte Blatta guat us. Zam Schluß  fahrama noch Ungarn zam Plattasee ga Fisch fanga fürs Obadbuffett.

FR Am Fritag machma mit dam Dominic wieda a Wandarung.(Murweg) Wo führt ou der üs ane. Do stoma vor am klina Bächle + des schout us wia roschtigs Wassa. Des Queallwassa kam a trinka schmeckt halt a biz bittar. Und iatz  gohma wieda Eis schleacka . Am obad tanzama sganze essa wiedar abe.

SA Hüt am zehne gnüssama noamol körig Therme weil ma am Nomittag noch Dobrovnik zam Orchideenpark fahrrand + fescht ikoufand. Und bim Obadessa noamol körig zuaschlaga, den moan gitas nüt me zam eassa. Isch ou kann Schada.

SO Jo liebe Möwa, a ganze Wocha sima jetzt do gsing hond üs vawöhna lo, üs guat go lo und an hufa tolle Usflüg gmacht. Hons fein ka. Abar iatz langats amol. Hoam sötama ou wiedr amol und des gern. Es war a tolle Wocha ( jo imma eassa) + ou a tolle Gruppe alle wo dabi gsi sand. Danke dam Hehleteam + danke üsrar Betreuer inkl. RL. Christine B.