Spielereise  ins Allgäu   26./27.10.19

SA Die  hürige Spielreis isch deasmol im schöana Allgäu und do fahrt da Stefan mit üs Möwa für zwia Täg ane. Do fahrama übrar wundaschöana Fernpass dure + dia tolle Berglandschaft. Beigotsch sand do Kurva. Aba schö zam aschoua dberg moane. Bim Trofana gohma woale ga znünar,wil dia wartand eh scho uf üs. Noch a Std. gohts wita noch Roßhaupten is Allgäu zam drüsternahotel da Haflingarhof. Ohu isch das schöa do. Mir seand jo ou ufam Land. Aba zersch gohma üs ga stearka, denn kama dlüt bessar usehaua bim Mensch ä d nicht Spiela. Herrgott zack. Genau voram Loch haut ma di use. So würd ma nia fürtig beigotsch. Abar as git eh bald Obadeassa. Ne ne ka Buffett um gottswilla. Danoch isch Preisvateilung + gwunna hond alle ou dia wo bschiassa hond. Hi hi.

SO Noch dam znünar haut da Stefan üsre Koffar untra Bus, wil ma hüt jo wieda huafahrand. Darwil machama a tolle Kutschafahrt mit da Haflingar dura Would + dia schöane Landschaft. Den fangandse a zam Galoppiera  drössar, damit se üs schneall wieda  los wörand. Jo wenn a paar soo falsch singand. Danoch gitas a Führung dura Roßstall + do erfahrama viel Interessantes übard Haflingar. Sogär Rindviechar + zwia Esl honse. Jo was halt so ufam Burahof amanandlouft. Zam Miattageassa (homa vorbstellt damits schneallar goht) gohts is Cafe Maria + danoch a Runde ga schweamma in Forgasee. Da Abschluß machama wieda im Cafe Kristall in Imscht. Jo + denn gohtas wieda huam in üsar schöanes Ländle. Des war a ganz tolle + interessante Reise. Pfüatgott + bis zam nöchschta mol.