Wellness  im Chiemgau  15.11. – 17.11.19

FR Noch deam da Martin wieda alle 30 Wellnesshungriga Vögl igsammlat hot, gohma ga Wellnessa und londs üs guat go in Bad Endorf im Hotel Ströbingarhof. Abar davor warama no in Roßenheim ga Mittageassa. Da dicke und sine Krimikollega homa leida nid gsea. Und ab gohts id Therme. Ohuweh ischas bodavoll. Herrgottzack isch des Wassa kalt. Stromreachnig nid zahlt. Letschtas Johr wars viel würmar. Den gohnt dease drü da Manfred B RL, Herbert + Bruno id Sauna ga Schwitza. Und mir machands üs im Aussnpool bi ca. 30.C gmüatle. Noch dam Obadeassa hockt ma id Bar isch jo klar + suft an Mochito.

SA Am Samstag fahrama noch Prien am Chiemsee za die Bibar. Sea tuamar zwoa koane, abar dspura wo se hintarlond. Da Jürgen,Bibarforschar vazählt üs so einiges übar dia dicka Viechar wiea se leaband + Böm fäalland. Beigotsch  hond dia scharfe Zäh. Dia bruchand kan Zahnarzt. Denn gohts wieda zruck is Hotel zam Mittageassa. Und da ganz Nomittag hockt ma wieda id Therme + vagnüagat üs. A paar vo üs hond sogär a Massagg. OOhhuu uuh tuat des guat. Am halb 8te gits eh scho wieda Obadeassa + sbetthupfarle i dar Bar.

SO Bevor ma wieda huafahrand gohts no zam Bulle vo Tölz is Kolbabräu ga Mittageassa. Ische am sine Stammbeiz.  Zam Schluß gohma wieda  is Cafe Hehle Kristall  in Imst. Herrgottzack hots do Schnee. Do gohma gern wieda zruck is Ländle. Aba schö + toll homas ka.